torsdag 26 augusti 2010

Babysim

Idag har jag och Alice varit på information om babysimmet som vi ska börja på nästa vecka. Oj vad mycket bebisar det var där, verkligen baby år i år! Köpte ett par badbyxor till Alice med i storlek S, hon är så liten vår sötnos! Hon sover i sina pyjamasar som det är storlek 50 på, hihih :) Ska bli jätte mysigt att börja på babysim i alla fall och det går tydligen bra att ta med sig någon mer vuxen så jag tänkte fråga pappa om han vill följa med någon gång.
Nybadad :)

Tänkte att jag skulle ha i stumpan lite välling till kvällen så kanske hon sover bättre på natten för nu vaknar hon runt 01.00 och vill ha mat men välling var så där, ska börja imorn igen.
På lördag ska vi till Nora och gå på marknad med goa vänner. Sen efter det ska vi till Karlskoga och hälsa på en sväng. Fick inte den där etage lägenheten förresten men det kommer väl fler lägenheter...

Imorn ska jag och Alice ta oss upp på stan och gå på banken och fixa pengar till CSN, inte roligt! Sen har jag hittat ett jätte sött set på H&M som det är en randig body och sen byxor till och det finns i lila :) Måste även köpa någon kofta eller liknande till henne nu när det börjar bli höst ute.
Väntar på saker som jag har vunnit på Tradera med, kommer bli grymt spännande och se vad det blir av de sakerna (bilder kommer, hihih)

Nej nu ska jag väl ta och krypa ner i sängen, både Andreas och Alice sover
GodnattMina två älsklingar (tror att Alice är ca 1 vecka på kortet, så liten!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar