måndag 23 augusti 2010

nu finns jag här i stället :)




Har nu bytt blogg då den förra inte var så bra enligt mig. Man kunde inte göra så mycket med bilder och texten.

Idag vaknade jag till runt kl 06.00 av att Alice låg och pratade och sparkade, sötnos. Så skönt att hon har så bra morgonhumör. Andreas jobbar första dagen idag med eleverna, han tyckte att det ska bli grymt roligt :) Gick i alla fall upp och tog på mig träningskläder och Alice fick på sig en mys pyjamas som det är storlek 56 på (1-2 månader) och den passade perfekt :) Ner och hämta vagnen och sen ut och gå i ca 1 timme, härligt!
Har lyckas tidigare att gå ner i vikt genom morgonpromenader så nu jävlar ska jag ner till 59 kilo! Måste även börja träna upp rygg och mage så det blir lite såna övningar med.

Var hemma hos mamma och pappa igår och fira pappa som fyllde 57 år. Gjorde en tårta med mjölkchoklad fyllning (bild kommer).

Fick sms förut att kläderna som jag beställde från Me and I finns att hämta nu, roligt!! Idag går även tiden ut på några lägenheter som vi anmält oss till i Karlskoga, bla en etage lägenhet som vi är mycket intresserade av, hoppas!

Ska försöka få lite liv i Alice nu då hon behöver få en ny blöja, jobbigt att ta morgonpromenader tydligen, hihihi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar