tisdag 8 mars 2011

HLR kurs

I eftermiddag ska jag och Annika på HLR kurs med inriktning mot späd-och småbarn. Jag fick erbjudandet att gå på den kursen genom öppna förskolan och det var meningen att Andreas skulle med men han är och åker skidor med 6:orna på jobbet idag så då fick Annika följa med i stället. Bra att få en sån utbildning när man jobbar med småbarn med.
Imorn är det studiedag på jobbet och bara för att jag inte är fast på jobbet så får inte jag vara med, löljligt. Så imorn ska jag och Alice vara hemma och mysa i stället. På fredag kommer min pappa hit och ska vara barnvakt och sen efter jag har slutat så ska jag och Alice följa med honom hem och sova över i Björkhaga. Vill att Alice ska få umgås med sin mormor lite då jag tror att båda längtar efter varandra. Sen på lördag kommer Andreas till Örebro och då ska vi grilla, gött!
Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar