tisdag 15 mars 2011

VÅR!

Vilket härligt väder att vakna till, strålade solsken och blå himmel. Bara hoppas att det håller i sig nu och att det inte kommer någon mer snö. Tog en härlig promenad efter jag hämtade Alice igår hos farfar dock vet jag inte hur många gånger jag fick stanna och hälla ur grus som jag hade i skorna...
Har börjat cykla till jobbet med, så skönt! Funderar på att pröva att sätta din Alice barnsadel så hon och jag kan börja cykla, ska bli roligt och se hur hon reagerar :) På fredag fyller vår tjej hela 1 år, vart har det året tagit ivägen? Tiden har gått så fort och hon har blivit så stor! Bara hon kommer på snart hur man tar sig framåt, eller hon går ju när man håller henne i händerna och snurrar på rumpan men det skulle vara så roligt om hon kunde gå själv.
Har inte heller fått reda på om jag blir kvar på jobbet eller inte, vill ju veta! Jag trivs ju så bra på jobbet både med barn och personal så det är bara att hålla tummarna.
Var hemma hos mamma och pappa i helgen föresten och myste. Var ute och gick på lördagen till Erikshjälpen som har öppnat och där hittade jag fina tallrikar till kalaset på lördag. Sen på eftermiddagen kom Andreas dit med och då grillade vi, så gott!
Nu ska jag fixa lite här hemma innan det är dags för en cykeltur till jobbet.
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar