måndag 3 januari 2011

Allt klart!

Idag drog vi till Karlskoga tidigt på morgonen, Alice tyckte att det var tidigt i alla fall att gå upp kl 8. Först att lämna Alice hos farfar för att börja träna att vara hos han nu när jag ska börja jobba timmar inom barnomsorgen och hon är för liten att gå på dagis. Vidare till banken och fixa det sista med lånet, säljaren och mäklaren och avslutade på HSB för att få nycklar. Så nu är vi ägare av en mycket fin 4:a på 90 kvm i centrala Karlskoga
:) Den är verkligen toppenfin och det känns så bra! Dock kommer jag sakna mina föräldrar grymt mycket! Bara vetskapen om att de finns på "andra sidan skogen" nu känns tryggt men sen kommer det bli ett längre avstånd. Men de har sagt att vi ska träffas var 14 dag så inte Alice glömer bort dom :)


Har varit en sväng på Ikea och köpt lite små saker och sen åt vi mat där med, Alice var inte på så jättebra humör för hon var så trött stumpan men nu ligger hon inne i vår säng och sover. Tog en sväng till Sommarlagret med för att kolla på soffa men de hade bara svarta soffer och de vill inte jag ha. Men nu när vi kom hem kollade vi på Em möbler och de hade en snygg grå soffa så vi ska åka och titta på den någon dag. Roligt med lite nya saker med i en ny lägenhet och en soffa behöver vi verkligen.


Nu ska jag ta och äta lite chips och bara slappa, är så trött!!


Föresten, vägde mig på nyårsafton och jag har gått ner i vikt så nu är det bara 6 kilo kvar till målvikten. Fattar inte hur jag kan gå ner, rör mig inte direkt mycket och äter mycket godsaker, konstigt...



Bild på Jamie Eason

Drömmen är ju att få en sån här kropp en vacker dag så det är bara att sätta igång med träningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar