fredag 14 januari 2011

Första jobbdagen

Igår var jag iväg och jobbade hela dagen på ett dagis här i Karlskoga, roligt men tufft då jag inte har jobbat på ett bra tag. Sen var det på den stora avdelningen med och de barnen är ju lite vildare än 2-3 åringar. Alice var hemma hos farfar hela dagen och det gick så bra, hon var ledsen på morgonen men sen efter det så blev hon glad. Christer hade tagit ner massor med roliga leksaker som de hade på vinden så Alice var mycket nöjd. Hon var så nöjd så att hon brydde sig inte när jag kom för att hämta henne, pruttunge :).



Idag har jag fixat lite här hemma, börjar komma i ganska så bra ordning men det är lite kartonger och påsar kvar. Väntar på att vår soffa ska komma med så vi kan göra klart i vardagsrummet.

Ieftermiddag ska vi åka till Örebro och först lämna Alice hemma hos min mamma och sen ska jag och Andreas och städa lägenheten i Markbacken sen blir vi kvar hos mamma inatt. Just nu ligger Alice i mitt knä och sover, så mysigt!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar