fredag 1 april 2011

Mysfredag

Ikväll har jag och Alice mysit i soffan hela kvällen. Eller vi gjorde det på förmiddagen med innan vi åkte och jobba några timmar på mitt jobb. Alice skulle bara vara med en stund på jobbet men det funkade så bra att hon var kvar hos mig hela tiden i stället.


I helgen blir det nog att kolla på Andreas när han ska spela fotboll och på söndag kommer mamma och pappa hit på en fika. De ska till Loka då på dagspa som de fick av mig och Andreas i 30 års present så då kommer de förbi här efter de har varit på det.


Skulle vilja ta en heldag ute i Marieberg och bara titta och handla vårkläder. Inget passar i min garderob just nu känner jag. Byxor som är förstora och inte bara i midjan utan i benen med så de sitter jättekonstigt på. Vill ha lite nya toppar med, har inte köpt något till mig själv på väldigt länge.


På måndag börjar Alices inskolning på dagis och jag börjar jobba 75%, har jobb nu fram till sista april sen får vi se om det blir förlängt eller inte... Nu ska jag mysa ner mig i soffan under filten, saknar dock lite godis och Andreas som är ute med sina arbetskamrater på Harrys.



Busungen Alice


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar