måndag 13 december 2010

Bllllääää

Har varit dålig nu sen igår kväll, inte okej!
Var på det årliga julbordet i lördags och oj vad trevligt det var. Jag och Sussi pratade om päron så att tårarna rann, haha! Åt mycket god mat och drack även en öl, typ första på 1,5 år. Mamma var hemma hos Alice och det gick så bra! De satt och tittade på tv, läste bok och myste. Nattningen gick hur bra som helst så hon låg och sov så sött i sängen när vi kom hem.
I söndags var jag hem till Biggan och så kom Linda med sin otroligt söta Ivan och sen Carin med. Alltid lika roligt att träffas. Och oj vad stor Ivan är, han är 4 dagar yngre än Alice och han väger 11 kilo och Alice gumman väger bara 7 kilo. Men han var så duktig att krypa och ställa sig upp. Var till Kajsa en sväng med och tittade på hennes nya butik hon har, väldigt mycket fina saker! Hon har även kurser i hur man gjuter betong, intressant!
Sen igår när jag kom hem gjorde det så grymt ont i magen och jag vet inte vad det var men tillslut var jag bara tvungen att gå på toa. Så inatt har jag inte sovit mycket plus att Alice har liggat i vår säng hela natten med. Idag har vi bara liggat i sängen och myst och tittat på tv. Vi skulle gå till Varberga ikväll och titta på lucia men känner att jag inte har några krafter till det. De var även info möte idag på familjecentralen som jag inte ville missa men är man sjuk så är man.
Idag firar jag och Andreas 2 år som förlovade med <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar