fredag 17 december 2010

En vecka kvar till julafton!

Oj vad tiden går fort, imorn blir Alice 9 månader och idag är det en vecka kvar till julafton. Den 1 februari har jag redan varit hemma ett år och sen fyller Alice 1 år den 18 mars men det är lång tid kvar till dess :) Först ska det vara jul, nyår och sen en stor flytt! Jobbigaste är att vi inte har packat något och det stressar mig lite. Men Andreas är ledig under hela julen så vi får väl fixa det då.


Nu är jag i alla fall äntligen frisk i magen igen, så skönt! Så igår tog jag och Alice bussen upp på stan och träffade Maria, Noralinn, Ida och Miranda och tog en lunch på Creperiet. Roligt att ha något att göra och träffa trevliga mammor och söta barn. Blev en promenad hem med Maria och Noralinn och vad jobbigt det var att gå, fick nästa dra fram vagnen. Var så mycket snö och ingen plogbil i sikte så det var bara att kämpa på. Men hem kom vi och Alice och jag myste och busade i sängen när vi kom in. Anderas blev kvar i Karlskoga då han inte ville köra hem i ovädert.


Imorgon ska vi göra något men vi vet inte vad, något som inte får kosta för mycket pengar då det är ganska så dåligt med det just nu. Och sen på söndag ska jag, Alice och mamma till Wadköping på julmarknad, mysigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar