onsdag 22 december 2010

Mys i soffan

Sitter och tittar på tv och Alice sitter här med och gör gymnastik, kan stoppa in foten i munnen när hon sitter på rumpan, tänk om man var så vig, haha!
Går inte så bra det här med läggningen. Hon somnade kl 22 igår och sen sov hon till halv 3, skönt!
Idag så har hon bara sovit 2 timmar på dagen men vill inte sova i alla fall nu på kvällen. Eller hon somnade kl 20 och sen vaknade hon 20 min senare och var glad och pigg. Hon måste ju vara trött efter en sån dag men icke.
Idag blir det ingen lista på tider och mat eftersom det ser likadant ut nu när det gäller tiderna. Imorn ska jag och Andreas till Marieberg och köpa julkappar, eller Andreas ska köpa rättare sagt och jag ska följa med och titta om jag hittar något fint att ha på mig till jul. Alice ska vara hemma hos mormor och morfar så länge så slipper hon följa med ut i julstressen.
Nu ska vi fortsätta mysa och förhoppningsvis somnar Alice snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar