torsdag 9 december 2010

Fika med tant Sussi

Ikväll har Sussi varit här och fikat. Jag och Alice gick och mötte henne efter hon slutade jobbet och sen hem till oss för att äta smörgås och te. Sen blev det även glögg och muffins. Köpte jättegod glögg på Ikea i tisdags som jag kan rekomendera varmt, var äppelmust och sen hade de tillsatt julkryddor.




Imorn kommer Andreas hem igen efter han har varit i Karlskoga i två nätter. Både jag och Alice saknar honom väldigt mycket! På lördag är det dags för det årliga julbordet, ska bli så roligt! Alice ska vara hemma hos mormor och mysa :) Sen på söndag ska jag hem till Biggan och äta mat och träffa Linda och Carin.


Hittade ingen vinterbild på Herrgården

Alice ligger och sover och jag ska bara njuta i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar