lördag 5 februari 2011

Cykeltur

Har tagit mig en cykeltur till mitt nya jobb som jag börjar på måndag. Har fått en 50% tjänst på en helt ny förskola här i Karlskoga. Var där och jobbade för ca 2 veckor sedan och trivdes jättebra och nu ska jag jobba där, hur underbart som helst! Jag har 50% där tills sista mars sen får vi se vad som händer efter det. Alice ska börja på dagis då i alla fall så då kan jag börja jobba ännu mer. Men nu så får hon vara hemma hos farfar så länge och sen ska jag försöka få att jag kan vara ledig en dag i veckan med. Min pappa kommer med att ställa upp och vara barnvakt :)
Har varit och köpt en barnsadel att ha på cykeln till Alice med, en som hon ska få av mormor och morfar i 1 års present. Så nu är det bara att vänta att all is är borta så vi kan ut och åka :)
Ikväll blir det tjejkväll för mig och Alice då Andreas ska umgås med sina fotbollsvänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar