torsdag 10 februari 2011

Nu tar jag och Alice helg

Då var första arbetsveckan gjord på Sandvikens förskola. Jag trivs så bra och det är så roligt, underbara barn och otroligt bra personal. Idag var det första gången jag stängde och det gick bra. Andreas och Alice kom och hämtade mig vid 17 tiden då jag slutade sen åkte vi till Maxi och handlade mat.
Har ju kommit så mycket snö idag så imorn ska jag och Alice ut och åka pulka, skulle vara trevligt med lite sol imorn med.
Igår var min pappa här och var barnvakt och det gick så bra, skönt! De var ute och gick nästan hela dagen och Alice trivdes väldigt bra med det då hon är en riktig ute tjej :). Idag har hon varit hemma hos farfar och lekt. Hon blev ledsen när jag gick men sen hade hon blvit glad sen ganska så fort.
Imorn blir det i alla fall en rikgit härlig sovmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar