fredag 18 februari 2011

Sköna fredag

Då har man jobbat i 2 veckor nu och det funkar rikgit bra. Alice trivs jättebra hemma hos farfar och när min pappa är här med för den delen. Är dock lite orolig över Christers rygg som han har väldigt ont i samtdigt som han ska ta hand om Alice. Men nu är det ca bara 1 månad kvar sen ska stumpan börja på dagis. Ska ta och ringa till dom som har hand om platserna och höra hur det ser ut. Jag kanske får gå upp till 75% sen i april och då måste vi ha Alice mer på dagis och inte bara 15 timmars som jag har sökt nu.
Idag blir det jobb mellan 10-13, en lagom dag tycker jag. Sen ta bussen hem till Owéns och hämta Alice. Ska lämna in sängkläder som blev förstörda i tvätten och mitt examensbevis på jobbet.
På söndag kommer mamma och pappa hit då mamma saknar Alice väldigt mycket, hon vill koma hit och mysa med henne.
Måste börja baka lite kakor nu tills Alice fyller 1 år, är ju bara 1 månad kvar. Usch vad tiden har gått fort, nu är hon ingen liten bebis längre utan en stor tjej :).
Hoppas alla får en mysig och skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar