måndag 14 februari 2011

Ny vecka igen

Då var det måndag igen, har varit iväg och jobbat mellan 10-13. Bra tid att jobba och sen var det bara 3 barn idag med så jag har fixat med att klippa ballonger som vi ska sätta upp och ha bild på barnen och när dom fyller. Roligt att vara lite kreativ och sen få upp någon färg med då vi inte har så mycket saker uppe än. Älskar verkligen mitt jobb, jag trivs så bra med barnen och personalen! Bara hoppas att jag får 75% sen och att jag får fortsätta 1 april då även Alice börjar på dagis.

Idag är det ju alla hjärtans dag med, får se om jag får något från gubben sen ;). Alice fick i alla fall en nalle på posten idag från mormor och morfar och jag och Andreas fick choklad, de är så snälla mina föräldrar! Alice lyckades ramla ner från soffan förut med, jag satt med datorn och hon satt och åt russin och helt plötsligt så står hon på huvudet. Så hon fick en liten bula vid ögat och sen var hon ledsen i 5 sekunder sen gick det över.
Har varit ute en sväng med pulkan med, gick ner till sjön för att titta på ankorna men det drog så kallt så vi gick hem och drack varm välling i stället. Nu sover prutten i vår säng och jag ska njuta av en kopp varmchoklad.
Har köpt mig en sportbh idag med så nu måste jag börja träna. Det finns en spinningcykel i gymet, funderar på om man ska lägga upp ett program och köra järnet. Någon som vet om man kan ladda ner nått sånt till mp3?


Ha en helt underbar fortsatt alla hjärtans dag








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar