söndag 13 februari 2011

Helgen

Helgen går så fort tycker jag nu när jag jobbar. I lördags tog jag och Alice en promenad nere vid sjön där vi träffade Bella och Ozzy. Pratade mycket skit och sen tog vi en långpromenad. Var meningen att jag skulle dra Alice i pulkan men hon var så trött så det fick bli vagnen i stället. På eftermiddagen kom familjen Owén hit och drack öl och tittade på sport. Vi åt även en kaka som jag hade bakat som var så där tyckte jag med gästerna tog gärna en extra bit.
Idag har vi varit hemma hos Andreas mormor på kalas som fyller 70 år. Även Lotta, Andreas moster, var där med sin nya hundvalp, så fruktansvärt söt! Och så vassa tänder vilket även Alice fick känna på men hon blev inte rädd för det utan hon lekte och grejade med hundarna.
Nu är Andreas iväg och tränar och jag sitter i soffan och tittar på tv och trötta Alice ligger i vår säng helt utslagen och sover :)
Hoppas alla har haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar