tisdag 14 september 2010

Höstväder idag

Idag har det regnat nästan hela dagen fast det stoppade inte mig och Alice att ta en promenad. Gick en sväng i skogen och sen gick vi förbi det dagiset och skolan som jag gick på när jag var liten. Allt ser likadant ut men tänk vad mycket större det var då. Gympasalen var ju jätte stor och när jag var inne i den för några år sedan var den verkligen jätte liten. Konstigt hur man ser allt när man är mindre.

Alice har även hjälpt mig i köket idag :)


Har bakat matbröd idag som är i ugnen just nu, får se hur det blir. Andreas borde komma hem snart med, han sov i Karlskoga inatt.
På torsdag ska han till banken, hoppas verkligen att vi får ett lån så vi kan köpa oss ett hus. Jag har planer på att börja jobba 1-2 dagar i veckan sen efter jul. Vet dock inte vart men jag har lite funderingar på vart jag skulle vilja och tänka mig jobba. Har redan pratat med Andreas pappa om han kan ta Alice dom dagarna (om han är bra i sin rygg vill säga) och det var inga problem, hihihi :) Vi får väl se hur allt löser sig men det är många tankar som snurrar runt i huvudet nu.

Bjuder på en till bild från igår när Alice gav kissarna godis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar