torsdag 23 september 2010

Vill ha!

Mycket jag vill ha nu för tiden, ny lägenhet, nya höstkläder, nya stövlar mm mm. Tycker den här klänningen från Odd Molly är så fin men alldeles för dyr för min plånbok.




Ska på stan med mamma på lördag och titta om jag kan hitta någon overall eller liknande som hon kan ha när hon sitter i babybjörnen, blir lite väl kallt för henne med bara stickad tröja och vanliga byxor.

Funderar på en sån söt till Alice :)

Var på babysim idag och Alice blev jätteledsen! Började när jag duschade och sen när jag tog på henne badbyxorna, inget hjälpte heller. Så det var bara att gå till omklädningsrummet och försöka byta om men det gick inte så bra heller. Tillslut så tog hon tutten och somnade men då hade hon bara blöjan på sig så jag fick verkligen kämpa med att ta på henne kläder medan hon sov.
Blir så irriterad på folk som står och kommenterar varför hon är ledsen med, blir ju inte direkt lättare då. Ska hem till mamma och pappa på söndag och låna deras badkar, får se vad hon tycker om det...

Har fått en tårtbeställning tills söndag med :) Marias dotter Norahlinn fyller 6 månader så de ska ha lite kalas. Så jag ska göra en frukttårta med apelsin och citron fyllning, ska bli intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar