söndag 12 september 2010

Vill köpa nya härliga höstkläder

Sitter och kollar lite på nätet vad det finns för fina kläder nu till hösten. Älskar mysiga härliga tröjor och det finns så mycket fint. Vill även ha nya stövlar, kanske ska ta en tripp till skopunkten sen när lönen är här och kolla. Det ska ju även vara kängor nu till hösten. Man skulle vinna på triss så man kunde spendera lite pengar... Får väl ta och köpa mig en lott imorn :)

Idag har jag, Alice, mamma, pappa och Sussi varit uppe i Karlslund på höstmarknad, mysigt! Men dock var det inte så bra som förra året då de bjöd på soppa från trädgården som de har där uppe. Är ju otroligt fint att bara gå omkring där med den fina naturen.
Karlslunds herrgård


Gick hem till Björkhaga efter det och åt mat och skulle färga håret på mamma. Hon hade köpt färg, brunt med lite rött i. La i färgen i håret på henne och sen när hon sköljde ur det så var det jätte rött. Så hon fick panik och jag fick åka till Ica och köpa ny färg, haha! La i brun färg så nu blev det riktigt snyggt :)


Imorn är det babycafé på familjecentralen som jag funderar på att gå på och träffa lite andra bebisar och mammor. Andreas blir kvar i Karlskoga mellan måndag och tisdag. Hans pappa kommer hem imorn från Stockholm där han blev opererad så han behöver kanske lite extra hjälp.

Nu ska jag ta och lägga mig, resten av familjen sover redan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar