torsdag 9 september 2010

Mycket nu!

Idag är schemat fullt, babysim kl 14 men måste gå hemifrån kl 13 för att hinna dit och byta om och så. Sen kommer pappa och hämtar mig och Alice i Haga för att köra oss till bussen som går från USÖ kl 15.40 till Karlskoga. Väl där ska jag möta Andreas vid busstationen och så ska vi åka och titta på en lägenhet kl 17 och sen kl 18 ska jag klippa mig i Karlskoga. Blir kvar där i natt med då vi ska titta på en lägenhet imorn med kl 15.
Sen på lördag ska vi på kräftskiva hemma hos Nisse och Lisa. Fast vi ska bara vara där och äta för att Alice ska med och det kan bli lite väl jobbigt för henne med allt folk och ljud. Och på söndag är det höstmarknad i Karlslund som jag och Alice ska på i alla fall, tror inte att Andreas har bestämt sig om han ska med eller inte. Så det är väldigt mycket just nu!

Andreas pappa blev opererad i tisdags för sin rygg som han har haft så ont i. Han har även fått ont i benen så han har haft det väldigt jobbigt. Men operationen verkar ha gått väldigt bra och han hade varit uppe och ståt på benen med direkt efter operationen. Mammas moster gjorde en liknade operation för några år sedan och henne har det gått mindre bra för. Hon äter fortfarande smärtstillande och har problem med att gå längre sträckor.

Har beställt inbjudnings kort nu som jag ska göra till mormors 80 års kalas som hon ska ha på Svalan här i Örebro och bjuda på lunchbuffé. Ska beställa ett halsband till henne och sen förstora ett kort på oss eller Alice som hon ska få :)

Nu måste jag fixa lite här hemma innan vi ska iväg och simma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar