måndag 27 september 2010

Öppnaförskolan

Idag har jag och Alice varit på öppnaförskolan och haft det trevligt. Det märks att Alice tycker om att vara där, roliga leksaker och sen andra barn som man kan titta på och prata med. Efter vi hade varit där så gick vi upp på stan och träffade Sussi för att ta en fika, trevligt! Har köpt en bitring till Alice idag då det verkar som att det är tänder på G. Köpte även tre dregelhaklappar så hon inte blir allt för blöt på tröjan när hon dreglar, hihi :)

Två av de jag köpte

Imorn fyller jag år, 27 år, uj uj!! Så Sussi och Jonatan kommer hit en sväng innan de ska på fotboll och sen kommer mamma och pappa hit senare på kvällen. Ska göra en tårta tills de kommer. Gjorde två stycken till Maria i söndags som blev bra så det blir något liknade imorn.

Imorn är det sista dagen som man kan anmäla sig på den lägenheten som vi är intresserade av så på onsdag får vi veta.. nervöst! Har börjat kolla lite på jobb med, skulle vilja jobba 1-2 dagar i veckan. Fanns ett jobb som jag skulle tycka vara grymt roligt, att stå i en butik och laga mat och bjuda på. Det var just torsdagar och fredagar det jobbet var, skulle vara perfekt om något sånt fanns när vi flyttar dit.

Ska väl ta och lägga mig nu, resten av familjen sover så det är väl min tur nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar