fredag 26 november 2010

Hej mitt vinterland!

Igår så fixade jag och Alice här hemma med julgardiner och lampor i fönstrerna. Jag brukar vara väldigt noga med att inte ta fram sakerna för tidigt men i år blev det så. Främst för att vi är borta hela helgen och sen så kommer vi ju bara fira jul i en månad här eftersom vi flyttar sen i januari.
Så på lördag ska jag, Sussi och Anette (Sussis mamma) stå på loppis hela dagen, ska bli roligt men väldigt tufft med. Det är hur mycket folk som helst på den loppisen varje lördag så jag kommer nog vara ganska så trött på kvällen. Alice ska vara hemma och mysa med pappa hela dagen. På söndag ska vi till Loka och äta julbord och det ska bli så gott!!! Och Loka som är så fint med så jag kommer nog få en rikgit härlig julstämmning i kroppen :)

I eftermiddag så ska vi åka och handla och sen åka hem till mamma och pappa och hämta en klädställning som vi ska ha till loppisen. Har även fått inloggningen till Collage som tog bilder på Alice i måndags på förskolan och oj vilka fina bilder det var. Kommer bli väldigt svårt att bestäma vilka vi ska köpa.

Ska pröva att göra cake balls med pepparkaka ikväll, tror att det kan bli väldigt gott :)

Nu är det dags att väcka söta Alice som ligger nerbäddad i sin vagn på balkongen

(funkade inte att lägga in några bilder idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar