onsdag 3 november 2010

Tvätt dag

Idag kom faster Annika in till stan och då passade jag på att tvätta lite. Sen tog jag en cykeltur till affären och köpte ersättning till Alice. Eftersom hon inte direkt tycker om välling så kör vi med ersättning. Bjöd Annika på mat, morotsbiffar med bulgur och sen en sås som jag vet Annika tycker väldigt mycket om :).




Leker med Annikas kamera

Vid fyra kom pappa och hämtade mig och Alice så åkte vi och hämtade upp mamma vid jobbet och sen vidare till Mega. Mamma skulle titta om de hade gummistövlar som var fodrade och de hade de men de dög inte för henne så... De har faktiskt väldigt fina barnkläder där så Alice fick 3 par byxor och en jättesöt body av sin mormor.

Handlar med morfar på Mega

Åkte vidare till Norra kyrgogården och tände ljus på Sven och Lydias grav och sen på Eriks grav med. Mamma och pappa följde med på en fika efter det och Alice tyckte att det var jätteroligt att bli matad av mormor, hihi :)


Ikväll så sövde jag Alice i sin vagn eftersom hon är så svår att söva på kvällen. Det funkade bra men jag känner att jag skulle vilja kunna sitta med henne i knät och hon somnar av det. Blir att kämpa vidare med det helt enkelt.

Imorn blir det nog en hemmadag för oss då det har varit något varje dag denna vecka. På fredag blir det en sväng på stan för att köpa present till mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar