måndag 1 november 2010

Kalas i dagarna tre

Den här helgen gick väldigt fort! I fredags var vi och handlade efter Andreas slutade jobbet. Tog en sväng på Ikea och köpte present till Annika och två ramar som vi skulle ha till kort på Alice. Åt mat där och Alice fick en burk med fisk som hon inte ville ha, hon spottade verkligen ut maten, sötnosen! Hon lyckades även få tag i mitt glas som var fullt med cola och dra ut över mina byxor och hennes byxor, glad man blir........

I lördags var det kalas för Annika som fyllde 19 år i onsdags. Var trevligt och fick god kyckling och taco paj. Jag hade gjort hennes tårta som jag blev väldigt nöjd med.



I söndags var vi till Svalan och firade mormor som fyllde 80 år idag. Åt mycket god mat och Alice var så duktig hela tiden! Hon somnade till och med i mitt knä när vi satt och fikade :)



Halsbandet som mormor fick av oss
Och idag var vi hemma hos mormor hela dagen, hon bjöd på god mat. Trodde att de skulle komma lite folk så jag hade gjort en tårta men självklart kom det ingen så vi gick över till Nisse och Inga med alla kakor och tårta och fikade i stället. Tycker att det är jobbigt att se de bli äldre, Nisse ser inte och hör inget och Inga kan nästan inte gå.
Imorn åker Andreas till Stockholm efter jobbet för att sedan dra vidare till Prag, han ska vara där tills söndag. Så imorn ska jag och Alice träffa CP och gå och fika, ska bli så trevligt att få prata lite skit ;)


Vadå, jag har inte gjort något

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar